الخميس، 16 يوليو 2009

حوار مع نفسى

......................................................
التفكير
التأمل
الانتظار
ثلاثة حاجات حولت اعمل بيهم
بس كسبت ايه ولاه حاجه بعد ما خسرت كل حاجه
و ادينى بصتبر لحد دلوقتى بس للاسف كل يوم بعرف حاجات و حاجات بتخلى همومى زى الاكوام
لحد ما دماغى خلاص مع انى بشجاع نفسى و بحاول اعدى من اللى انا فيها
لكن بلاقى عقبات كتير اوى ادمى للاسف كل ما بلاقى
العقبت دى بتزيد همومى مش لانى ضعيف لكنى انا مش جبل
انا شاب زى اى شاب بيفكر يعمل كل حاجه الدينا دى
مع انى ساعات بحس انى كئيب اوى و حزين اوى
خلاص من كتر ما بحاول انى اضحك ادم الناس
الناس اللى بتضحك عليا لانى مش عارف اخبى حزنى
جوه منى حته حسيت انى مدوانتى للمكتئابين فقط
بس والله انا ما بيدى حاجه انا كل حاجه بحسه بقوله و بكتبه
انا مش هنكر ان الايام اللى فاتت دى كانت الحمد لله كويس
بس انهارده جالى مكالمه بجد بعده حسيت انى مش عارف اتنفس
ولاه حته اخد نفسى
بس الحمد لله على كل شئ و كفاية الكائبة اللى انا فيها
بجد زهقت مع انى بحاول اغير من نفسى كتير اوى
بس يلاه مش هقول غير الحمد لله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عقللك رفض يعبر لكن قلبك لالا