الثلاثاء، 28 يوليو 2009

حولت

للاسف مفيش حاجه معملتهش عشان انسا او اتغير
بس انا عملت كل حاجه و مش عارف و لمه
حولت انر اهرب و ابعد عن الكل المشاكل برده
وريا طلع مش الحب اللى جريحنى طالع صحابى و الدنيا
اللى مش خطفة الضحكة منى حولت اغير من نفسى
ملقيتش غير انفاسى و انفاسى مش راضية بيها
حولت انسا براضه مفيش اظهر ان الغدر ده طالع شئ
لزم وجوده عند البشر و جرح الاخرين لعبه يحبه الاخرون
و تعذب النفس لعبه يلعبه الزمان بنا بس فينا انا
اعمل ايه انا كده و بقول الحمد لله
و برده بلاقى هموم اكتر و اكتر عليا و الطلوب منى انى احلها
طب ازى بجد اان لمه بعدت عنها كل حاجه فى حياتى ادمرت
و المشاكل بتذيد اكتر و اكتر انا بجد بنصح كل اللى بحبه
و بقوله ب كل ما عندى محدش يفكر ان يقول انوا فى حب
بجد مفيش حب ولاه اصحاب ولاه اى حاجه اخرته هتبقا وحيد
و على سريرك و مستنى مسيرة الله
يااااه انا بتمنه اليوم ده والله بتمنه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عقللك رفض يعبر لكن قلبك لالا