الأربعاء، 8 يوليو 2009

Sad Birth Day








كل سنه و المفروض انى طيب بس انهارده عيد ميلادى
و بجد ده اتعيس يوم فى حياتى انهارده
حسيت بجد معنه الواحده حسيت انى بجد مليش حد فى الدنيا دى



بجد عارفين انا مش من الناس اللى بتحتفل ب اعياد ميلاده



بس انا كانت بحتفل بيه معها على طول



حته لو مشفناش بعض يبقى فى التلفون



انهارده انا اتعس انسان على واجه الارض



مع انى مش مستانى حد يقولى كل سنه انته طيب



بس كان نفسى بجد اكلمه حته او تقولى كل سنه



وانته طيب يا ........!!!!!!



بس يلاه يا نصيب مفيش فى الزمان ده حبيب



كل سنه وانا وحيد و عيد ميلاد حزين



ملهوش اى معنها فى حياتى



وخسارة بعد خسارة وانا براضو مش بتعلم



بس مش عارف انا نفسى اسمع ايه



يعنى هى لو قالتى كل سنه وانا طيب كده انا خلاص سعيد



يا ابنى افهم السعاده مش كلمة السعاده احساس



احساس




وعلى رائ شرين مسيرك بكرا تتعود على الفراقه

هناك 8 تعليقات:

  1. واد العمليلة مش مستاهلة اللى انت فيه بص لآودام بس مش اوووى
    واد ده يوم الدنيا تعمل فيه فرح اللى انت اتولد فيه ده انا هعملك مولد مش حفلة عيد ميلاد

    ردحذف
  2. اسلام بجد انا كرهت اليوم ده الوحيده اللى كانت محبننا فيها هى و خلاص كلها راح ما بينا حتها انا

    ردحذف
  3. ليه بس اللى انت عامله دة
    مش كل حب انتهى تبقى انتهت بعده الحياة
    على رأى ذكرى الله يرحمها

    روق كدة وكل سنة وانت بكل الخير يارب

    ردحذف
  4. نونا بجد انا عمرى ما كنت اتصور انو يوصل بيه الحال ب كده خلاص انا مش تعيت انا اتعذبت و شكرا على مررروك فى مدونتى

    ردحذف
  5. كل سنا وانت طيب
    اكيد مدايق .. اكيد تعبان
    بس عارف .. الزمن كفيل انو يداويك
    وتستمر الحيااااااااه,,,

    :)

    ردحذف
  6. عارفه بولا بجد حكاية ان الزمن يدوينى دى انا مش مقتنع بيه عارفه ليه عشان انا حبيت قبل كده بس للاسف مكنش حب بجد كان زى ما بيقولى طيش شباب
    بس المره دى اربع سنين عارفه يعنى ايه اربعه
    من كتر اللى انا فيها خلاص ادمرت و فى مشاكل ما يعلم بيه الا ربنا حتها فى شغالى

    ردحذف
  7. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اول مرة ازور مدونتك اخى الصغير مؤمن
    فاجدك حزين لا انفض عنك حزنك مافات قد فات
    مازلت صغيرا جدا اخى رغم مشاعرك الكبيرة جدا
    لذلك حاول تقلب الصفحة وتبتدى من جديد لازم لازم
    ربنا يعينك
    شكرا لك لزيارة مدونتى البسيطة وان شاء الله ياريت ما تكونش الاخيرة

    ردحذف
  8. امى العزيزه مامة مازن عارفه يا امى انا بجد
    ساعات بقول انى مجنون و عارفه يا امى لمه تكونى محفظه على شئ اربع سنين و يضيع منك و المشكله انهم اصعب اربع سنين دول سنين المراهقه بس والله يا امى عملت اللى اقدر عليه و براضه هى اللى مش عايزه تفهمنى
    لدرجة انى قولته لو تعرفى تحافظى على اللى انا بنيتوا انا هسيبللك كل حاجه
    شكرا على مروررك يا امى

    ردحذف

عقللك رفض يعبر لكن قلبك لالا