الخميس، 18 يونيو 2009

واقف التفكير

مش عارف بس حاسس انى ضايع

فى دونية تانية خلاص حاسس انى مش فى واعية

مش عارف حتها افكر و دماغى مش قدره تسمع كلامى

طب ايه العمل و ايه الحل انا علمت كل حاجه

ضحيت و صبرت و براضوا انا فى الاخر اللى اندم

مع انى اللى قرارت البعد مش هى و المفروض عليا

اكون اد اختارى و استحمالت عذاب غيرى ميقدر عليها

طب ليه ضعف منى ولاه ايه والله ما عارف

حياتى واقفت و خلاص حاسس انى انتهت

بس لمه بتكلمنى بتراجع روحى ليه بس غصب عنى

لزم اقسه عشان انا مش اللى غلطان

يا دنيا سعدينى انسها ساعدنى يا رب

هناك تعليقان (2):

  1. بص بقى يا مان
    انت قولت ان انت مؤمن بالله
    انا بفكرك بس
    ام هند ..
    يا ابنى انت بتحبها وهى بتحبك
    متخليش اى حاجة صوغننة تقف ما بينكم
    ومدام الواد بيحب البنت والبنت بتحب الواد يبقى خلاص مستنين اية
    سمعونا زغروطــــــــــه

    ردحذف
  2. ههههههههههه وانا موافق يا حوبى بس منين هتجوزها يعنى وانته هتجبلى الشمع

    ردحذف

عقللك رفض يعبر لكن قلبك لالا