السبت، 20 يونيو 2009

عمرى ما تصورت


عمرى ما كنت اتصور فى ثانية انى الاقى الدنيا كده معايا ولاه
مش عارف بس بجد انا يا ريتنى ما فكرت انى اخرج انهارده بجد
مش هنسا الصدامه اللى انا اتصدمتها يا رب بجد انا محتاج لمسعدتك
انا بجد عمرى ما كانت اتصور اعز ما ليا بعد ما كنت هسامح
و اقول خلاص اشوف كداب و خداع و نفاق اد كده خلاص
انا بجد مش قادر و المشكلة انى بضحك بعد كل ده طب ليه و بسبب
بقول الشخاص اللى ادمى ملهوش ذنب انى يستحمال همومى
و تلاقينى بكمل و اضحك و من جويا بتقطع
بجد مفيش امان وخلاص هى الدنيا اللى اختارت مش انا
بس اكتشفت حاجه دلوقتى و انا بكتب ان الغلاط مش من الدنيا
الغلط منى انا اللى مش عارف اعملها ازى
بجد كلام بيقوله عارفين مين اللى بيوقله
العالم بتاعت السواق (( زى ما بتلعبك الدنيا لعبيها ))
وانا قرارت كده و على كل لون همشى
و على كل طريق هيكون ليا علامه بس يا ريت اقدر اكمل محتار
و الدنيا ليسه مخبيلى وانا مستنيها و اشوف هترمينى فين
بجد يا ريت ما جاه اليوم و شفت اللى شفتوا

هناك تعليق واحد:

  1. Again & Again i w'll say it Again
    if you wana 2 B happy
    طنش يا مؤمن وصلى ع النبى

    ردحذف

عقللك رفض يعبر لكن قلبك لالا